Retur & bytte

FORTRYDELSESRET
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du skal sende en mail til kontakt@smilmere.dk, og oplyse os om at du returnerer varen. Din mail skal indeholde dit fulde navn såvel som dit ordrenummer.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke kan få fragtomkostningerne tilbage.

 

Returnering og ombytning 

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Ved returnering er det dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. 

Du som køber betaler selv for returfragten, hvis returneringen skyldes at du har fortrudt købet.

 

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen. 

Varen sendes til:

Ved returnering skal varen sendes til nedenstående adresse. Du kan selv vælge hvilket fragtfirma, du vil sende varen retur med, og skal derfor bruge deres instruktioner til hvordan pakken skal sendes.

Du som køber betaler selv for returfragten, hvis returneringen skyldes at du har fortrudt købet.

 

Pagaard Ecommerce

Roskildevej 167, 3600 Frederikssund

kontakt@smilmere.dk

Hvis telefonnummer kræves, skal du skrive dit eget telefonnummer.

 

Vi foretrækker levering til vores adresse, men vi godtager også at returneringen sendes til en pakkeshop eller pakkeboks op til 3km fra vores adresse.

 

 

Refundering af tilskadekommet produkt eller opkrævning af tilfredshedsgaranti

Du skal tage kontakt til os på vores mail kontakt@smilmere.dk og beskrive din situation, gerne med billeddokumentation.

I henhold til produkter, der er tilskadekommet under leveringen, afhænger refusionen af alvorligheden af skaden.

Tilfredshedsgaranti

I henhold til vores tilfredshedsgaranti, kan vi dække op til 80% af dit køb afhængigt af situationen. Dette skyldes at brugte varer ikke kan returneres, og du derfor beholder produktet, hvis der er tale om at du vil opkræve vores tilfredshedsgaranti.

I denne sammenhæng anbefaler vi derfor at du kan dokumentere, hvorfor du kræver refundering af dit køb.

 

Carbon-neutral shipping with Shopify Planet
Carbon-neutral shipping on all orders
Powered by Shopify Planet